11-11-2019, Saat: 21:46 
(Son Düzenleme: 11-11-2019, Saat: 21:48, Düzenleyen:  - DOGU BEY -.)
	
	
	
		Irklar arasındaki güç farkı çok fazla olduğu için insan ırkı dövüş alanlarında eziliyor. Yeni başlayan oyuncuların zaten agudarları açana kadar şaftı kayıyor. Doğal olarak da herkes danışıklı dövüş alanlarına girmeye başlıyor. Bunlar da ikiye ayrılıyor. Irklar arasındaki farktan dolayı mecburen danışıklı yapan oyuncular ve pırlanta çekip gizemli set dizmesine rağmen anlaşmasız dövüş alanlarına girmeye korkan yıkıklar. İkinci gruptaki oyunculara acımıyoruz ama ilk gruptaki oyunculara mağarada karşımıza geldiği zaman görevlerini yapmaları için tölerans gösteriyoruz, fazla darlamıyoruz. (Buna rağmen saygı göstermediğimizi iddia eden nankörlere selam olsun.)
Genel olarak dövüş alanlarındaki sorunlarda yönetimin de oyuncuların da payı var. Oyuncu sayısı az olduğu için dövüş alanı dönmüyor, dönse bile güç farkından dolayı bir taraf sürekli eziliyor ve oyuncuları teşvik edici etkinlikler gelmiyor. Ayrıca danışıklı dövüş alanlarıyla ilgili oyun kurallarında açıklar var ve ikinci grup olarak adlandırdığım oyuncular bu açıklardan yararlanarak herhangi bir ceza almadan rahat rahat danışıklı dövüş alanlarına girebiliyor. Oyun yönetimi tarafından yapılması gereken en önemli şey danışıklı dövüş alanlarına giren oyunculara ağır cezalar verilmesi. Ama bunun yanında ırklar arasındaki güç farkı da çözüme kavuşturulmalı ve oyuncuların dövüş alanlarında anlaşmalı yapmaya itecek sebepler ortadan kaldırılmalı.
Bir başka sorun da konuyu açan arkadaşın da değindiği gibi kaybeden takımın eli boş dönmesi. Dövüş alanında sürekli kaybeden bir oyuncunun tekrar girmesi için teşvik edici en ufak bir neden yok. Arkadaşın dediği gibi kaybeden oyunculara da vurduğu hasarla doğru orantılı olacak şekilde, kazanan oyuncunun aldığı tecrübenin/onurun %50' sini geçmeyecek kadar tecrübe ve onur verilebilir. Onun dışında morokların kullanılmadığı mağara/mabed etkinliği veya agudarların yapılmadığı, sadece agudar açma görevlerinin yapıldığı ve onur kasıldığı, maksimum 1 saat süren, 5vs5 veya 6vs6 oynanan, 250 puanda biten bir mağara etkinliği getirilebilir.
	
	
	
Genel olarak dövüş alanlarındaki sorunlarda yönetimin de oyuncuların da payı var. Oyuncu sayısı az olduğu için dövüş alanı dönmüyor, dönse bile güç farkından dolayı bir taraf sürekli eziliyor ve oyuncuları teşvik edici etkinlikler gelmiyor. Ayrıca danışıklı dövüş alanlarıyla ilgili oyun kurallarında açıklar var ve ikinci grup olarak adlandırdığım oyuncular bu açıklardan yararlanarak herhangi bir ceza almadan rahat rahat danışıklı dövüş alanlarına girebiliyor. Oyun yönetimi tarafından yapılması gereken en önemli şey danışıklı dövüş alanlarına giren oyunculara ağır cezalar verilmesi. Ama bunun yanında ırklar arasındaki güç farkı da çözüme kavuşturulmalı ve oyuncuların dövüş alanlarında anlaşmalı yapmaya itecek sebepler ortadan kaldırılmalı.
Bir başka sorun da konuyu açan arkadaşın da değindiği gibi kaybeden takımın eli boş dönmesi. Dövüş alanında sürekli kaybeden bir oyuncunun tekrar girmesi için teşvik edici en ufak bir neden yok. Arkadaşın dediği gibi kaybeden oyunculara da vurduğu hasarla doğru orantılı olacak şekilde, kazanan oyuncunun aldığı tecrübenin/onurun %50' sini geçmeyecek kadar tecrübe ve onur verilebilir. Onun dışında morokların kullanılmadığı mağara/mabed etkinliği veya agudarların yapılmadığı, sadece agudar açma görevlerinin yapıldığı ve onur kasıldığı, maksimum 1 saat süren, 5vs5 veya 6vs6 oynanan, 250 puanda biten bir mağara etkinliği getirilebilir.

 
![[-]](https://dwar.gen.tr/forum/images/collapse.png)
