Dragons War Forum
Dövüş Alanı Sorunsalı - Baskı Önizleme

+- Dragons War Forum (https://dwar.gen.tr/forum)
+-- Forum: Diğer (https://dwar.gen.tr/forum/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Forum: Konu Dışı (https://dwar.gen.tr/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Konu Başlığı: Dövüş Alanı Sorunsalı (/showthread.php?tid=12528)



Dövüş Alanı Sorunsalı - IV MURAT - 11-11-2019

Selamlar, bu konuyu dövüş alanlarındaki sorunları konuşup tartışmak için açtım. Dövüş alanları hakkında yenilikçi fikirlerinizi veya sorunları yazabilirsiniz.

      Arenada çoğunlukla küre bıraktıkları takdirde kaybeden taraf sadece 200 onur alıyor. Kazanan tarafta vurdukları hasar kadar ekstra bir onur alıyor. Kaybeden biri hiçbir şey elde etmiyor. Bu yüzden çok az arena dönüyor. Hele 3 ve 5 gibi levellerin arenayı düşünmesi bile hayal. Buna bir çözüm olarak şunu sunuyorum;
      Kaybeden taraf vurdukları hasar kadar onur ve tecrübe almalılar. Ama bu onur ve tecrübe kazandığında o hasardan gelecek onurun %60 kadarı falan olmalı. Örneğin kaotik ve talaardaki gibi. Talaarın bu kadar rağbet görmesinin sebebi de bu. Adam kaybettiği savaştan bile onur alıyor. Her iki tarafta onur alıyor. Bu bahsettiğim durum mabet ve mağarada da geçerli olmalı.

      İkinci bir çözüm ise şu olabilir;kazanana da ve kaybedene de gelecek fix bir onur.
       
      3-4 levellerde fark çok büyük olabiliyor oyuncular arasında. Yenilen biri bir daha kesinlikle arena girmiyor. Şahsen ben 3 levelim. 3 haftada 1 tane arena döndü. Kaybeden biri neden bir daha arena veya mağara girsin? Alacağı onur 200, 300. Mutlu saatlerde 1 tane bile mağara dönmedi tüm levellerde.
      
      5 ve 6 levellerin arenasının ayrılması gerektiğini düşünüyorum. Böylelikle 6 levelde bu kadar "yığılma" olmaz. 5 ve 6 level arasında gerçekten uçurum kadar fark var. 6 level birinin endargı varken, 5 level birinin dövüş zorbu oluyor. 5 level birinin arena dönmesi olanaksız.

     
     3-4 levellerin büyük bir kısmı pırlanta satın alıyor. Dövüş alanlarına gerçekçi çözümler gelirse oyuncular oyundan zevk alırlar. Dövüş alanlarına talep arttıkça pırlantaya talep artar. Yönetimin de işine geleceğini düşünüyorum.


Cvp: Dövüş Alanı Sorunsalı - Lone Wolf - 11-11-2019

Merhaba, 

  Kendi levelim olduğu için 3-4 level dövüş alanları hakkında düşüncelerimi söyliyeceğim. Çoğu oyuncu mağara giremiyor. Benim düşünceme göre sebebi görev yapamamaları, verdiği emeğin veya masrafın karşılığı onur olarak gelmemesi. Arena girilmiyor sebebi efectler ejderler basılıyor  fakat dövüşü kaybeden arenadan küre verdiği için 200 onurunu alıp gidiyor. Arenanın kazanan tarafı da ne kadar vurursa vursun bir onur sınırı olduğu için fazla kazanamıyor. Mabed de morok savaşından oyuncular birbiriyle savaşmıyor. 

  Hal böyle olunca oyuncular dövüş alanlarından soğuyor. Güzelim 3-4 leveli dövüş alanı dönmeden meslek kasarak geçiriyor. Ya da level almanın çözüm olacağını düşünüyor. Bu güzel levellerin es geçilmesini bir oyuncu olarak istemiyorum. Yönetimin de yardımıyla bu durumunun değişeceğini düşünüyorum. Dövüş alanları için düşünceleriniz hakkında anket açıp oyuncularla bütün olup bu durumu düzelteceğinize inanıyorum. 3-4 level arkadaşlarıma da burdan sesleniyorum sizlerde elinizi uzatırsanız bu durumdan kurtulabiliriz. Teşekkürler. İyi forumlar...


Cvp: Dövüş Alanı Sorunsalı - Mozart The Baby - 11-11-2019

(11-11-2019, Saat: 17:27)Lone Wolf Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba, 

  Kendi levelim olduğu için 3-4 level dövüş alanları hakkında düşüncelerimi söyliyeceğim. Çoğu oyuncu mağara giremiyor. Benim düşünceme göre sebebi görev yapamamaları, verdiği emeğin veya masrafın karşılığı onur olarak gelmemesi. Arena girilmiyor sebebi efectler ejderler basılıyor  fakat dövüşü kaybeden arenadan küre verdiği için 200 onurunu alıp gidiyor. Arenanın kazanan tarafı da ne kadar vurursa vursun bir onur sınırı olduğu için fazla kazanamıyor. Mabed de morok savaşından oyuncular birbiriyle savaşmıyor. 

  Hal böyle olunca oyuncular dövüş alanlarından soğuyor. Güzelim 3-4 leveli dövüş alanı dönmeden meslek kasarak geçiriyor. Ya da level almanın çözüm olacağını düşünüyor. Bu güzel levellerin es geçilmesini bir oyuncu olarak istemiyorum. Yönetimin de yardımıyla bu durumunun değişeceğini düşünüyorum. Dövüş alanları için düşünceleriniz hakkında anket açıp oyuncularla bütün olup bu durumu düzelteceğinize inanıyorum. 3-4 level arkadaşlarıma da burdan sesleniyorum sizlerde elinizi uzatırsanız bu durumdan kurtulabiliriz. Teşekkürler. İyi forumlar...

Kesinlikle katılıyorum +1


Cvp: Dövüş Alanı Sorunsalı - Truth - 11-11-2019

Kesinlikle her iki arkadaşında yazdığına katılıyorum.  Evet

Oyuncular onur alanı girmiyor çünkü kaybedene verilen onur ciddi manada az. Örnekteki gibi talaar ve kaotikteki sistem yeraltı onur alanlarında da olmalı.

Örnek veriyorum bir arena giriliyor, 4 oyuncu da mavi setli taşlar bariyerler basılmış, efektler full. 4 oyuncu da ejder gücü iksiri içiyor.
Nerden baksanız sadece içerde toplamda 30 altın masraf yapılıyor. Ama kaybeden taraf sadece 200 onur alıyor ki o da sadece küre verme onuru, onunda tp si geliyor zaten... Her iki tarafta toplamda aşağı yukarı 3k onur alıyor. Kaotikte ise adam 0 efekt, savaşta bununmak için giriyor tek başına 1k onur alıyor Şaşkınım

Mağarada ise mutlu saatler geçti daha mağara dönmedi. Durum aynı arenadaki mantık.

5-6 arena sisteminde önceden bulunduğum için yorum yapacağım. 5 levelde yanında endarglı arkadaş olmadan kimse arena girmezdi. Girenin bastığı efekte değmezdi çünkü. 2 tane 6 seviye oyuncunun endarglarına bakardı mağlubiyetleri... Aynı zamanda 6 seviye yeni item setine geçişteki ilk adım, Zırhların ve üst dizliklerin statü farkı gayet yüksek.

Kesinlikle Yeraltı Onur Alanlarına bir düzenleme gerekli, yoksa onur alanlarında bulunmak isteyen kimse bu güzel seviyelerin keyfini yaşayamayacak.

Umarım ilgilenilen bir konu olur. Bol onurlar  Çiçeğim


Cvp: Dövüş Alanı Sorunsalı - ConSTanTine - 11-11-2019

(11-11-2019, Saat: 16:52)Meursault Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Selamlar, bu konuyu dövüş alanlarındaki sorunları konuşup tartışmak için açtım. Dövüş alanları hakkında yenilikçi fikirlerinizi veya sorunları yazabilirsiniz.

      Arenada çoğunlukla küre bıraktıkları takdirde kaybeden taraf sadece 200 onur alıyor. Kazanan tarafta vurdukları hasar kadar ekstra bir onur alıyor. Kaybeden biri hiçbir şey elde etmiyor. Bu yüzden çok az arena dönüyor. Hele 3 ve 5 gibi levellerin arenayı düşünmesi bile hayal. Buna bir çözüm olarak şunu sunuyorum;
      Kaybeden taraf vurdukları hasar kadar onur ve tecrübe almalılar. Ama bu onur ve tecrübe kazandığında o hasardan gelecek onurun %60 kadarı falan olmalı. Örneğin kaotik ve talaardaki gibi. Talaarın bu kadar rağbet görmesinin sebebi de bu. Adam kaybettiği savaştan bile onur alıyor. Her iki tarafta onur alıyor. Bu bahsettiğim durum mabet ve mağarada da geçerli olmalı.

      İkinci bir çözüm ise şu olabilir;kazanana da ve kaybedene de gelecek fix bir onur.
       
      3-4 levellerde fark çok büyük olabiliyor oyuncular arasında. Yenilen biri bir daha kesinlikle arena girmiyor. Şahsen ben 3 levelim. 3 haftada 1 tane arena döndü. Kaybeden biri neden bir daha arena veya mağara girsin? Alacağı onur 200, 300. Mutlu saatlerde 1 tane bile mağara dönmedi tüm levellerde.
      
      5 ve 6 levellerin arenasının ayrılması gerektiğini düşünüyorum. Böylelikle 6 levelde bu kadar "yığılma" olmaz. 5 ve 6 level arasında gerçekten uçurum kadar fark var. 6 level birinin endargı varken, 5 level birinin dövüş zorbu oluyor. 5 level birinin arena dönmesi olanaksız.

     
     3-4 levellerin büyük bir kısmı pırlanta satın alıyor. Dövüş alanlarına gerçekçi çözümler gelirse oyuncular oyundan zevk alırlar. Dövüş alanlarına talep arttıkça pırlantaya talep artar. Yönetimin de işine geleceğini düşünüyorum.

Meursault arkadaşıma katılıyorum.Genelde birçok faaliyetlerimizi biliyor ve görmekteyiz birbirimizin.Anlattığı ve açıkladığı konular gayet mantıklı geçen gün Xartok arkadaşımızda böyle benzer bi konu üzerine değindi mabette arenada paso moroklarla savaş yapıyoruz ve kaybetsek bile onurdan cok tp puanı alıyoruz bence moroklamalarada sınırlama getirilmeli bu morok savaşlarını yaptımız arkadaşlarımız kendileride bu yazımı okuduğunda belki bana kızabilirler sinirlenebilirler ama sadece moroklar sayesinde savaşları kazanabiliyorlar Çiçeğim


Cvp: Dövüş Alanı Sorunsalı - M A G A N D A - 11-11-2019

üstteki görüşlerini yazan arkadaşlara katılıyorum. önceden yönetim mutlu saatlerde teşvik edici şeyler düşünüyordu örneğin mutlu saatlerde mağara girene 2 göz hediye gibi, bunlar sonrasında tarihe gömüldü yönetim eli ayağı çekti ve ohal şuhal buhal yönetim uğraşmak zorunda kaldı bence de mabette moroklara sınır getirilmesi lazım ve kaybeden tarafın çok az onur kazanması hoş değil bu durum insanları anlaşmalı çevirmeye itti çünkü adam sürekli kesilip bir şey kazanamayacağıma 3 4 level oyuncu sayısı belli gider iletişime geçer anlaşma yaparım diye düşündü e nitekim haklı da ve sonucunda yukarıda bahsettiğim gibi kaos ortamı oluştu ohal buhal yasaklama gibi, bunun en net çözümü kaybeden tarafın da bir şeyler kazanması eğer bu durum düzeltilirse ne insanlar birbirine girer ne anlaşmalı lafları döner ne de 12 ler mafyacılık oynar herkes mutlu mesut oyununa bakar yönetim de rahat etmiş olur.


Cvp: Dövüş Alanı Sorunsalı - - DOGU BEY - - 11-11-2019

Irklar arasındaki güç farkı çok fazla olduğu için insan ırkı dövüş alanlarında eziliyor. Yeni başlayan oyuncuların zaten agudarları açana kadar şaftı kayıyor. Doğal olarak da herkes danışıklı dövüş alanlarına girmeye başlıyor. Bunlar da ikiye ayrılıyor. Irklar arasındaki farktan dolayı mecburen danışıklı yapan oyuncular ve pırlanta çekip gizemli set dizmesine rağmen anlaşmasız dövüş alanlarına girmeye korkan yıkıklar. İkinci gruptaki oyunculara acımıyoruz ama ilk gruptaki oyunculara mağarada karşımıza geldiği zaman görevlerini yapmaları için tölerans gösteriyoruz, fazla darlamıyoruz. (Buna rağmen saygı göstermediğimizi iddia eden nankörlere selam olsun.)

Genel olarak dövüş alanlarındaki sorunlarda yönetimin de oyuncuların da payı var. Oyuncu sayısı az olduğu için dövüş alanı dönmüyor, dönse bile güç farkından dolayı bir taraf sürekli eziliyor ve oyuncuları teşvik edici etkinlikler gelmiyor. Ayrıca danışıklı dövüş alanlarıyla ilgili oyun kurallarında açıklar var ve ikinci grup olarak adlandırdığım oyuncular bu açıklardan yararlanarak herhangi bir ceza almadan rahat rahat danışıklı dövüş alanlarına girebiliyor. Oyun yönetimi tarafından yapılması gereken en önemli şey danışıklı dövüş alanlarına giren oyunculara ağır cezalar verilmesi. Ama bunun yanında ırklar arasındaki güç farkı da çözüme kavuşturulmalı ve oyuncuların dövüş alanlarında anlaşmalı yapmaya itecek sebepler ortadan kaldırılmalı.

Bir başka sorun da konuyu açan arkadaşın da değindiği gibi kaybeden takımın eli boş dönmesi. Dövüş alanında sürekli kaybeden bir oyuncunun tekrar girmesi için teşvik edici en ufak bir neden yok. Arkadaşın dediği gibi kaybeden oyunculara da vurduğu hasarla doğru orantılı olacak şekilde, kazanan oyuncunun aldığı tecrübenin/onurun %50' sini geçmeyecek kadar tecrübe ve onur verilebilir. Onun dışında morokların kullanılmadığı mağara/mabed etkinliği veya agudarların yapılmadığı, sadece agudar açma görevlerinin yapıldığı ve onur kasıldığı, maksimum 1 saat süren, 5vs5 veya 6vs6 oynanan, 250 puanda biten bir mağara etkinliği getirilebilir.