18-07-2019, Saat: 00:17
(16-07-2019, Saat: 23:29)HAFIZ61 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Öncelikle bu konuyu açtığınız için teşekkür ederim.Joker oyuncuların yönetime yardımcı olması iyi oldu ama ben bu konuda yönetime birkaç kez yardımcı olurum dememe rağmen beni kaideye almadılar , üstelik oyundaki tüm hataları eksikleri tek tek sıralayıp gerçek ss ve linkleriyle beraber adminlere iletmeme rağmen.Ciddiye alacaklarını yine düşünmüyorum ama ben yinede önerilerimi ve hataları tekrar sıralayayımHafız61'e ek olarak, düşük level sorunlarından bahsedeceğim ve zannımca en önemli konulardan biriside budur.
Hatalar
-Yeni açılan sisli adalardaki tüm yaratıklar ve eldiv-krofdorların nüfuz-püskürtme oranları tamamen hatalı (11-12 level ada yaratıklarına 40 nüfuz ile 13-14 levellere ise 80 nüfuz ile tam vurulması gerekiyor)
-Aynı şekilde adadaki bazı yaratıkların özellikle kadhasların düz vuruşları olması gerekenin 30-40 puan üzerinde
-Demircide 12 level kırmızı silah ve yay birleştirmesi için istenilen altın gerçeğin çok üzerinde (12 level kırmızı 2 silah için 42 altın kırmızı yay için 75 altın istenmesi lazım)
-Mistik görüş ile düşen hayat cevheri ve inkarnum - sentrido düşme oranları olması gerekenin çok altında
-Akrepler kralından 11-12 level mavi yüzük ve madalyonlarında düşmesi gerekiyor
-Pembe rüya olayı aylardır (belkide yıl oldu) anglarisa atmıyor
Eksikler
-11 level item ve efekt reçeteleri oyuna ve yaratıklara eklenmeli
-Hırsız sandıkları eklenmeli
(Bu saydığım eksikler gezgin gibi olaylarda çok uçuk fiyatlarla gelmesi saçma bu reçeteler ve sandıklar tamamen bedava bir şekilde yaratıklardan elde edilmesi lazım)
-11 ve 12 level meslek kaynaklarının eklenmesi lazım
-16 level binekler eklenmeli
Öneriler
-Üst leveller tp sınırı ile yeterince bedava onur ve para kastı alt levellere yönelik yenilikler yapılmalı.Mesela 2 yıl önce arenada kazanana 1400 kaybedene 700 onur etkinliği vardı düşük levellere özel olarak bu etkinlik getirilebilir
-Rüzgar gülü ve kirit kalesi eklenebilir
-Ölümiler türbesi ve büyülü orman eklenebilir oyuncular daha hızlı dj ve cıva kasabilirler
-Ateş ve Işık meydanında takas mağazası var ama sertifikaları elde edebileceğimiz bir etkinlik yok(Önerim hafta sonu pvplerinde katılan ''rastgele'' 1 oyuncuya bu sertifikalardan verilebilir hem pvplere katılım artar.Zarara göre verilmeme nedeni itemi olmayanları sertifikaları almada zorluk çekmeleri)
-Aynı şekilde takas mağazasından oyuncular iksirler dışında faydalanamıyor mavi aletler tekrar eklenebilir(Tüccar markası sayısına göre çeşitli nesnelerin alımı eklenebilir)
-7-10 level arasına dövüş alanlarında hafta sonu özel ödüller verebilir hem bu seviyedeki oyuncu sayısı artar hemde rahatça rütbe kasabilirler
-Kaotik savaşların başlaması için katılımcı sayısı biraz daha düşebilir(Önerim 8)
-Üst sekmede yer alan günlük düzenli olayların sayısının artması lazım.Hem yeni gelişmeler kazanırız hem de oyuncular farklı olayları kasmakla meşgul olurlar(Bu olaylar için yeni petler de gelmeli)
-Kaos olayının 2. aşamasına bu kitle ile geçmek imkansız gibi 2. aşama açılıp oyuncuların kasılması sağlanabilir
-Korvusun ileri seviye türleri ve vargah gibi alt seviye oyuncularında elde edebileceği binekler ve olaylar gelebilir
-Yaratıklardan gelen tpyi baya azalttınız özellikle su altından çünkü oyuncuların level alıp üst level sayısının artmasını istemediniz keşke böyle yapacağınıza oyuncuları alt levelde kendi rızaları ile nasıl tutabilirim diye düşünseydiniz (en azından korr yavrularının tp oranlarını eskiye çevirebilirsiniz)
Benim önerilerim bunlardır yönetim yardım isterse elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.Lütfen aldığınız kararlarda oyuncularında görüşüne önem verin
Malumunuz oyunun bel kemiğini, en azından yönetimin bel kemiğini oluşturan tayfa genelde 3-4 level arkadaşlar oluyor. Pırlanta alımları olsun, etkinliklere katılımlar olsun, harcamalar olsun... Gideri gelirinden çok olan bir level, ve yönetim için bu seviyedeki oyuncuları yine bu seviyelerde tutmak bulunmaz bir nimet oluyor. Ama şuan oyuna başlayan arkadaşlar durmadan level alıyor, ot topluyor, yaratık kesiyor. Hafta sonu pvpleri bile 11-12 kişiyi zor görüyor. Bunun tek sebebi dövüş alanlarına teşviklerin olmaması. Yani demek istediğim, 3 level 4 level oyuncular 1 ay boyunca mağara giremiyor, mağara girseler bile hep aynı 9 kişi giriyor, 10. kişi aylarca 30 yeşil kristalini toplamadan amacsızca bekliyor, sonunda pes edip level alıyor. Ben bu sorunun çözümünün, teşvikten geçtiğine inanıyorum. Eğer mağaralara tp zehri gibi, kaybedene extra onur gibi ödüller verilir ise, oyuncuları bu alanlara tevşik ederiz. Bu durum sadece mağara için değil, diğer alanlarda da olmalı. haftalarca kan akımı yapamadığımız zamanlar oluyor, 10 jeton kasmak bir yana dursun kaplan kesmek imkansız görünüyor. Hatta öyle ki, kan akımı yapan adama; "hadi lan, yalan söyleme kan akımı yapmış olamazsın, mümkün değil, inanmıyoruz, yürü git yalancı, pislik, bizimle muhattap olma" diyoruz
5-6 levellerde de durum böyle, birde onların derdine extra göz derdide ekleniyor ki, aman aman aman aman pü pü pü pü
JİLET YARASI BU İLAÇ KAPATMAZ