31-07-2018, Saat: 02:30 
	
	
	
		Bizim tarafta da bazı sıkıntılar var  muhafızlar yönünden. Tehdit edildim, aşağılandım, dalga geçildim. Bunları yapan bir muhafız. Pek çok kişinin ilgisizliği konusunda şikayet ettiği bir muhafız. Magron arkadaşlar tahmin yürütüyordur muhtemelen 
 .
Yaşadığım bir sorunu, daha doğrusu bir hatayı bildirmeye çalıştığımda yemediğim laf kalmadı. Nedeni ise hatayı haftalardır gerek ticket ile gerek adminlere yazarak bildirmeme rağmen çözüme kavuşmamış olması. Admin arkadaşlar yaşadığım hatayı kabul etti ve düzeleceğini söyledi. Fakat 2 hafta geçmesine rağmen bir değişim olmayınca tekrar ulaşmaya çalıştım. Etkinlikler ile falan ilgilendiler yoğunlardır, unutmuşlardır diye düşünerek. O an 6 günlük cevaplanmamış ticketim olduğu için muhafız ile bu durumu iletmek istedim fakat mesaj attığımda üstte belirttiğim gibi yemediğim laf kalmadı. "Sıkıldım senden sürekli aynı şeyi yazıyorsun, ortada bir hata yok sen ısrar ediyorsun, ben burada işimi yapmaktan oyun oynayamıyorum, senin hizmetçin değilim" ve daha bir çok böyle cümle ile karşı karşıya kaldım. "İnsan arkadaşlara yazıyorum kaç seferdir siz cevap vermiyorsunuz diye" yazınca da "git işini onlar halletsin" diye bana çıkıştı. "Olayı iki seferdir insan tarafının muhafızları ile konuşuyorum sizden cevap alamadığım için onlar bu kadar şikayet etmedi durumdan" dediğimde de "Ben ediyorum. Sıkıntı mı var?" yanıtını aldım. Elimde ekran görüntüleri duruyor daha.
Muhafız ekibine çeki düzen verilmesi gerektiğini düşünüyorum. 2 aydır çözülmeyen bir problemi elbette üsteleyeceğim, elbette çözülsün isteyeceğim. En doğal hakkımdır bu benim. Fakat bir muhafızın konuşma tarzı böyle olmamalıdır. Eğer muhafızınız bile oyuncunuz ile böyle konuşuyorsa, oyuncuların birbiri içindeki durumlarını düşünmek bile üzücü.
	
	
 .Yaşadığım bir sorunu, daha doğrusu bir hatayı bildirmeye çalıştığımda yemediğim laf kalmadı. Nedeni ise hatayı haftalardır gerek ticket ile gerek adminlere yazarak bildirmeme rağmen çözüme kavuşmamış olması. Admin arkadaşlar yaşadığım hatayı kabul etti ve düzeleceğini söyledi. Fakat 2 hafta geçmesine rağmen bir değişim olmayınca tekrar ulaşmaya çalıştım. Etkinlikler ile falan ilgilendiler yoğunlardır, unutmuşlardır diye düşünerek. O an 6 günlük cevaplanmamış ticketim olduğu için muhafız ile bu durumu iletmek istedim fakat mesaj attığımda üstte belirttiğim gibi yemediğim laf kalmadı. "Sıkıldım senden sürekli aynı şeyi yazıyorsun, ortada bir hata yok sen ısrar ediyorsun, ben burada işimi yapmaktan oyun oynayamıyorum, senin hizmetçin değilim" ve daha bir çok böyle cümle ile karşı karşıya kaldım. "İnsan arkadaşlara yazıyorum kaç seferdir siz cevap vermiyorsunuz diye" yazınca da "git işini onlar halletsin" diye bana çıkıştı. "Olayı iki seferdir insan tarafının muhafızları ile konuşuyorum sizden cevap alamadığım için onlar bu kadar şikayet etmedi durumdan" dediğimde de "Ben ediyorum. Sıkıntı mı var?" yanıtını aldım. Elimde ekran görüntüleri duruyor daha.
Muhafız ekibine çeki düzen verilmesi gerektiğini düşünüyorum. 2 aydır çözülmeyen bir problemi elbette üsteleyeceğim, elbette çözülsün isteyeceğim. En doğal hakkımdır bu benim. Fakat bir muhafızın konuşma tarzı böyle olmamalıdır. Eğer muhafızınız bile oyuncunuz ile böyle konuşuyorsa, oyuncuların birbiri içindeki durumlarını düşünmek bile üzücü.
Soy tu Dios.

 
![[-]](https://dwar.gen.tr/forum/images/collapse.png)
