11-11-2019, Saat: 16:52
Selamlar, bu konuyu dövüş alanlarındaki sorunları konuşup tartışmak için açtım. Dövüş alanları hakkında yenilikçi fikirlerinizi veya sorunları yazabilirsiniz.
Arenada çoğunlukla küre bıraktıkları takdirde kaybeden taraf sadece 200 onur alıyor. Kazanan tarafta vurdukları hasar kadar ekstra bir onur alıyor. Kaybeden biri hiçbir şey elde etmiyor. Bu yüzden çok az arena dönüyor. Hele 3 ve 5 gibi levellerin arenayı düşünmesi bile hayal. Buna bir çözüm olarak şunu sunuyorum;
Kaybeden taraf vurdukları hasar kadar onur ve tecrübe almalılar. Ama bu onur ve tecrübe kazandığında o hasardan gelecek onurun %60 kadarı falan olmalı. Örneğin kaotik ve talaardaki gibi. Talaarın bu kadar rağbet görmesinin sebebi de bu. Adam kaybettiği savaştan bile onur alıyor. Her iki tarafta onur alıyor. Bu bahsettiğim durum mabet ve mağarada da geçerli olmalı.
İkinci bir çözüm ise şu olabilir;kazanana da ve kaybedene de gelecek fix bir onur.
3-4 levellerde fark çok büyük olabiliyor oyuncular arasında. Yenilen biri bir daha kesinlikle arena girmiyor. Şahsen ben 3 levelim. 3 haftada 1 tane arena döndü. Kaybeden biri neden bir daha arena veya mağara girsin? Alacağı onur 200, 300. Mutlu saatlerde 1 tane bile mağara dönmedi tüm levellerde.
5 ve 6 levellerin arenasının ayrılması gerektiğini düşünüyorum. Böylelikle 6 levelde bu kadar "yığılma" olmaz. 5 ve 6 level arasında gerçekten uçurum kadar fark var. 6 level birinin endargı varken, 5 level birinin dövüş zorbu oluyor. 5 level birinin arena dönmesi olanaksız.
3-4 levellerin büyük bir kısmı pırlanta satın alıyor. Dövüş alanlarına gerçekçi çözümler gelirse oyuncular oyundan zevk alırlar. Dövüş alanlarına talep arttıkça pırlantaya talep artar. Yönetimin de işine geleceğini düşünüyorum.
Arenada çoğunlukla küre bıraktıkları takdirde kaybeden taraf sadece 200 onur alıyor. Kazanan tarafta vurdukları hasar kadar ekstra bir onur alıyor. Kaybeden biri hiçbir şey elde etmiyor. Bu yüzden çok az arena dönüyor. Hele 3 ve 5 gibi levellerin arenayı düşünmesi bile hayal. Buna bir çözüm olarak şunu sunuyorum;
Kaybeden taraf vurdukları hasar kadar onur ve tecrübe almalılar. Ama bu onur ve tecrübe kazandığında o hasardan gelecek onurun %60 kadarı falan olmalı. Örneğin kaotik ve talaardaki gibi. Talaarın bu kadar rağbet görmesinin sebebi de bu. Adam kaybettiği savaştan bile onur alıyor. Her iki tarafta onur alıyor. Bu bahsettiğim durum mabet ve mağarada da geçerli olmalı.
İkinci bir çözüm ise şu olabilir;kazanana da ve kaybedene de gelecek fix bir onur.
3-4 levellerde fark çok büyük olabiliyor oyuncular arasında. Yenilen biri bir daha kesinlikle arena girmiyor. Şahsen ben 3 levelim. 3 haftada 1 tane arena döndü. Kaybeden biri neden bir daha arena veya mağara girsin? Alacağı onur 200, 300. Mutlu saatlerde 1 tane bile mağara dönmedi tüm levellerde.
5 ve 6 levellerin arenasının ayrılması gerektiğini düşünüyorum. Böylelikle 6 levelde bu kadar "yığılma" olmaz. 5 ve 6 level arasında gerçekten uçurum kadar fark var. 6 level birinin endargı varken, 5 level birinin dövüş zorbu oluyor. 5 level birinin arena dönmesi olanaksız.
3-4 levellerin büyük bir kısmı pırlanta satın alıyor. Dövüş alanlarına gerçekçi çözümler gelirse oyuncular oyundan zevk alırlar. Dövüş alanlarına talep arttıkça pırlantaya talep artar. Yönetimin de işine geleceğini düşünüyorum.