29-08-2018, Saat: 17:01
(Son Düzenleme: 30-08-2018, Saat: 13:03, Düzenleyen: vitaedi obcento.)
Ticket kullanarak oyun içerisindeki sorunlarınızı destek ekibi ile görüşebilir, fikir alışverişi yapabilir, hatalı olduğunu düşündüğünüz cezanıza itiraz edebilirsiniz.
Bilet kullanımı için hesabınıza giriş yapmış olmalısınız.

Daha sonra üst panelden soru işareti butonuna basarak info portalin alt arayüzüne geçiş yapın.

Buradan sağ baştan ilk simgeye tıklayarak destek bölümüne geçiş yapabilirsiniz.

1- Bilet kuralları; Biletinizin yöneticiler tarafından dikkate alınabilmesi için gereken bilgiler ve ceza almamanız için uymanız gereken davranışlar listelenir.
2- Bilet numarası; Gönderdiğiniz bilet oyunun sizin gönderim zamanı dilimine göre atılan en güncel biletidir. Bu yüzden şuan benim bu bileti gönderdiğim anda 18464. bilet olduğunu söyleyebiliriz.
3- Gönderim Zamanı; Bileti hazırladıktan sonra gönder düğmesine bastığım anda geçen dünya saati ve günü.
4- Sorun bilgisi; İşlemin daha hızlı bir biçimde yönlendirilme yapılmadan yapılması için biletiniz hakkında ön bilgi verebileceğiniz alt alan.
5- Sorun açıklaması; Burası biletinizin içeriğinin ilk cümlesini gösterir.
6- Yeni talep oluştur; Yeni bilet oluşturmak için bu düğmeyi kullanabilirsiniz. Eğer ki işlem yapılmamış bir bilete sahipseniz , yeni bir talep oluşturamazsınız. Eğer bir bileti gönderdiğiniz gün içerisinde işleme tabii tutulursa yeni bir bilet daha gönderebilirsiniz. (Günde en fazla iki bilet gönderebilirsiniz)
7- İşlem durumu; Eğer biletiniz herhangi bir biçimde işleme tabii tutulmadıysa, "Beklemede" yazılır. Eğer işlem yapıldıysa ve kapatıldıysa "Kapatıldı" yazılır. Eğer ki hem işlem yapıldıysa hem de oyuncunun fikri bekleniyorsa "Cevap Bekleniyor" yazılır. Eğer gönderdiğiniz bilet destek ekibinin üstesinden gelemeyeceği bir konu ise bu konu başka bir birime yönlendirilir. Örneğin oyun kuralları ile ilgili bir sorununuz var, bu sorunu destek cevaplamayıp muhafız birimine yönlendirebilir. Eğer böyle bir işlem yapılırsa "Yönlendilirdi" yazar.
8- Yönlendirilme durumu; Eğer biletiniz konu hakkında usta olan bir birime yönlendirildiye burada hangi birim olduğu yazar (çevirmen,yazar,mentor,muhafız,tören sorumlusu vs.)
9- Son işlem zamanı; 7. maddede bahsettiğimiz işlemlerden herhangi biri yapılırsa burada yapıldığı anın dünya saati ve günü gözükür.
10(Numaralandırmayı unutmuşum)- Yanıtlayan bölümü; Burada genellikle destek yazar. Ancak yönlendirilme olduysa o birimin adı da yazabilir.
Bilet hakkında kesinlikle bilinmesi gereken bir husus var; bilet kullanımınız anında cevaplanacak diye bir husus bulunmamakta ve en geç 7 gün içerisinde cevaplanacaktır. Cevaplanmaması durumunda bilette herhangi bir değişim yapmadan aynı şekilde gönderirseniz 3 gün içerisinde cevaplanacaktır.
Bilet kullanımı için hesabınıza giriş yapmış olmalısınız.

Daha sonra üst panelden soru işareti butonuna basarak info portalin alt arayüzüne geçiş yapın.

Buradan sağ baştan ilk simgeye tıklayarak destek bölümüne geçiş yapabilirsiniz.

1- Bilet kuralları; Biletinizin yöneticiler tarafından dikkate alınabilmesi için gereken bilgiler ve ceza almamanız için uymanız gereken davranışlar listelenir.
2- Bilet numarası; Gönderdiğiniz bilet oyunun sizin gönderim zamanı dilimine göre atılan en güncel biletidir. Bu yüzden şuan benim bu bileti gönderdiğim anda 18464. bilet olduğunu söyleyebiliriz.
3- Gönderim Zamanı; Bileti hazırladıktan sonra gönder düğmesine bastığım anda geçen dünya saati ve günü.
4- Sorun bilgisi; İşlemin daha hızlı bir biçimde yönlendirilme yapılmadan yapılması için biletiniz hakkında ön bilgi verebileceğiniz alt alan.
5- Sorun açıklaması; Burası biletinizin içeriğinin ilk cümlesini gösterir.
6- Yeni talep oluştur; Yeni bilet oluşturmak için bu düğmeyi kullanabilirsiniz. Eğer ki işlem yapılmamış bir bilete sahipseniz , yeni bir talep oluşturamazsınız. Eğer bir bileti gönderdiğiniz gün içerisinde işleme tabii tutulursa yeni bir bilet daha gönderebilirsiniz. (Günde en fazla iki bilet gönderebilirsiniz)
7- İşlem durumu; Eğer biletiniz herhangi bir biçimde işleme tabii tutulmadıysa, "Beklemede" yazılır. Eğer işlem yapıldıysa ve kapatıldıysa "Kapatıldı" yazılır. Eğer ki hem işlem yapıldıysa hem de oyuncunun fikri bekleniyorsa "Cevap Bekleniyor" yazılır. Eğer gönderdiğiniz bilet destek ekibinin üstesinden gelemeyeceği bir konu ise bu konu başka bir birime yönlendirilir. Örneğin oyun kuralları ile ilgili bir sorununuz var, bu sorunu destek cevaplamayıp muhafız birimine yönlendirebilir. Eğer böyle bir işlem yapılırsa "Yönlendilirdi" yazar.
8- Yönlendirilme durumu; Eğer biletiniz konu hakkında usta olan bir birime yönlendirildiye burada hangi birim olduğu yazar (çevirmen,yazar,mentor,muhafız,tören sorumlusu vs.)
9- Son işlem zamanı; 7. maddede bahsettiğimiz işlemlerden herhangi biri yapılırsa burada yapıldığı anın dünya saati ve günü gözükür.
10(Numaralandırmayı unutmuşum)- Yanıtlayan bölümü; Burada genellikle destek yazar. Ancak yönlendirilme olduysa o birimin adı da yazabilir.
Bilet hakkında kesinlikle bilinmesi gereken bir husus var; bilet kullanımınız anında cevaplanacak diye bir husus bulunmamakta ve en geç 7 gün içerisinde cevaplanacaktır. Cevaplanmaması durumunda bilette herhangi bir değişim yapmadan aynı şekilde gönderirseniz 3 gün içerisinde cevaplanacaktır.