06-02-2017, Saat: 02:49
(Son Düzenleme: 06-02-2017, Saat: 02:53, Düzenleyen: LUAN.
Sebep: Yanlış Yazım
)
İnsan ırkında meslekle uğraşanlar arasında önlerde yer alırım diye düşüyorum.Bu durumu destekleyecek kişilerde mevcuttur.Etkinlikler oyuncuyu bağlar ve teşvik eder oyun oynamaya etkinliklerin çeşitlenmesi ve çoğalması benim olduğu kadar tüm oyuncuların isteğidir diye düşünüyorum.Ancak elbette kolay etkinlik etkinlik kapsamında değerlendirilemez aynı şekilde ekstrem etkinlikler gibi.Bu etkinlik için görüşlerimi söylemek istiyorum.0 tecrübe bitki toplama süresi 17 saniye bunu ortalama 15 saniye olduğunu var sayalım.
15 saniye- 1 bitki
1 dakika- 4 bitki
60 dakika-240 bitki
4 saat 10 dakika-1000 bitki
8 saat 20 dakika-2000 bitki
12 saat 30 dakika-3000 bitki
Ki bu rakamlar sekteye uğramayan birisinin toplayabileceği 0 tecrübe kaynakları temsil eder.Kıymık, yaratık saldırısı,
karşı ırkın saldırısı,kaynağı toplayan kişi sayısı ve kaynak yenilenme süresi gibi etkenler sekteye uğratacaktır.Gündelik hayatı devam ettireceğimiz temel ihtiyaçlar, iş, aile gibi vakitler kişi bağlı olarak değişmektedir.
Etkinlik ödülleri gayet güzel hepsini tamamlarsan toplamda 100 pırlanta kazanacaksın ve 14 Şubat mağazasından meslek aleti ve meslek ile ilgili eşyalar (yanlış okuyup anlamadıysam) alabileceğiz.
Kısaca sonuca gelecek olursam 25 saatimizi alacak bir etkinlik ile karşı karşıyayız.Oyun kurucuları elbette bu saatlerin kat ve kat fazlasını harcayıp bu oyunu bize sağladınız lafım olmaz ama bu etkinlikte ki amaç-sonuç ilişkisini bizlere izah edebilme imkanı gösterebilirmisiniz.Eğer aklınızda geçen '' Uğraşan yapar, uğraşmayan yapamaz '' diye bir cümle ise hiç bir açıklama yapmanıza gerek yok.Değilse neden-sonuç ilişkine bağlı olarak bir yorum yapmanızı rica etmekteyim.Oyuncular şahsi fikirlerini özel mesaj yolu ile iletirler ise sevinirim.
Not:Şahsi fikirlerimdir.Kimseyi kötüleme yada yüceltme gibi bir amacım yoktur.Tek isteğim attığınız adımlar doğrultusunda oyunun kalıcı olduğunu gösterdiğiniz için adaletli ve eğlenceli bir oyun oluşmasıdır.
İyi oyunlar dilerim herkese.
15 saniye- 1 bitki
1 dakika- 4 bitki
60 dakika-240 bitki
4 saat 10 dakika-1000 bitki
8 saat 20 dakika-2000 bitki
12 saat 30 dakika-3000 bitki
Ki bu rakamlar sekteye uğramayan birisinin toplayabileceği 0 tecrübe kaynakları temsil eder.Kıymık, yaratık saldırısı,
karşı ırkın saldırısı,kaynağı toplayan kişi sayısı ve kaynak yenilenme süresi gibi etkenler sekteye uğratacaktır.Gündelik hayatı devam ettireceğimiz temel ihtiyaçlar, iş, aile gibi vakitler kişi bağlı olarak değişmektedir.
Etkinlik ödülleri gayet güzel hepsini tamamlarsan toplamda 100 pırlanta kazanacaksın ve 14 Şubat mağazasından meslek aleti ve meslek ile ilgili eşyalar (yanlış okuyup anlamadıysam) alabileceğiz.
Kısaca sonuca gelecek olursam 25 saatimizi alacak bir etkinlik ile karşı karşıyayız.Oyun kurucuları elbette bu saatlerin kat ve kat fazlasını harcayıp bu oyunu bize sağladınız lafım olmaz ama bu etkinlikte ki amaç-sonuç ilişkisini bizlere izah edebilme imkanı gösterebilirmisiniz.Eğer aklınızda geçen '' Uğraşan yapar, uğraşmayan yapamaz '' diye bir cümle ise hiç bir açıklama yapmanıza gerek yok.Değilse neden-sonuç ilişkine bağlı olarak bir yorum yapmanızı rica etmekteyim.Oyuncular şahsi fikirlerini özel mesaj yolu ile iletirler ise sevinirim.
Not:Şahsi fikirlerimdir.Kimseyi kötüleme yada yüceltme gibi bir amacım yoktur.Tek isteğim attığınız adımlar doğrultusunda oyunun kalıcı olduğunu gösterdiğiniz için adaletli ve eğlenceli bir oyun oluşmasıdır.
İyi oyunlar dilerim herkese.
Yıl 1912
Memlekette Savaş Günleri
Baş Kaldırdı Boyun Eğmedi
Karşıyaka Gençleri
Memlekette Savaş Günleri
Baş Kaldırdı Boyun Eğmedi
Karşıyaka Gençleri