26-01-2017, Saat: 15:59
(25-01-2017, Saat: 14:39)WolfStark Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(25-01-2017, Saat: 11:31)Agrael Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Değerli Savaşçılar,
Bildiğiniz üzere son zamanlarda birçok işlemi yapamamakta ve sorunlar yaşamaktaydınız. Bunları kesin olarak çözmek için sunucu değişikliği kararı aldık. Bu süreçte herhangi şekilde dövüşe, dövüş alanlarına girmek gibi işlemlerinizi yapmanızı tavsiye etmiyoruz. Sorumluluğun tamamen size ait olduğunu hatırlatırız. Bu süreçte zararlarınızı tamamen karşıladık fakat duyurusunu yaptığımız bakım çalışmaları sebebiyle dövüş alanı ve dövüş benzeri işlemlerdeki hatalarınız size ait olacaktır. Lütfen dikkatli olunuz.
Bu süreçte sadece mesleki işlerinizi yapmanızı rica eder, tüm oyuncularımıza mutlu bir gününüz olsun dileklerimizi iletiriz.
Bu taşıma süreci işlemi zarfında kırılmazlık geri gelse çok iyi olur bence !!
Merhaba. '' Bu süreçte zararlarınızı tamamen karşıladık'' ibaresini kullanmışsınız.Fakat geçtiğimiz günlerde size bir mesaj attım yani destek kısmına;Kırılmazlık aktiftir logosu olduğu halde 2 kırmızı baltam,1 yüzüğüm ve 2-3 mavi itemim hasar gördü dedim.saati ve itemleri de yazdım.Cevap olarak ''herkese yetişemeyiz'' denmişti. '' Bu süreçte zararlarınızı tamamen karşıladık'' ibaresinin yanlış olduğunu ve düzeltilmesini rica ediyorum.Veyahut kırılmazlık olduğu halde sağlamlıkları giden itemlere sağlamlık verilmesini rica ediyorum.