23-08-2018, Saat: 16:57 
	
	
	
		Eksikleri yanlışları diğer arkadaşlar tamamlar özetle anlatayım.
Yollarda sana saldıran yaratıklar arasında Hava-Işık-Su vb öğrencisi var, magiş yollarında olduğu gibi öncelikli öldürülmesi gerekilen yaratıklar. Magişteki büyücüler yanındaki yaratıklara hp basıyor, sürgünlerde bulunan öğrenciler ise yardımcı mahluklar çağırıyor (Hava-Işık-Su). Muhafız Varanga [11] karşına geldiğinde ayı vuruşunu hazırlayıp, öğrencileri serii kesebilirsin ama öğrencilere fiziksel-düz vuruşlar çok etki etmez o yüzden büyü ile vurman lazım bayılttığında. Ayrıca öğrenciler blokta olanlara büyülü vuruş uygular. Yanında bulunan yaratıklara yaşam gücü için efekt uygulayabilir. ( Boss Kofur'u keserken de öğreciler olacak bilgin olsun ) ( Önce öğrenciler, sonra muhafız varrangalar öldürülmeli )
Bunun dışında Muhafız Varanga [11] yaratıklarına karşı Kurt Çölündeki mağazadan orb alman gerekiyor, bu orbları yaratığa atmazsan sana -610 hasar verecek bir büyü atıyor. Bu yüzden orbları kullanmadan geçişlerde ilerlemen çok zor olur.
Notlar ( x = oyuncuların itemlerden dolayı sahip olduğu korumalar gibi düşünebilirsin, kafa karıştırabilir belki burası ama hangi öğrenciye kimin vuracağını belirlemek takım girişleri açısından iyi olur ) ;
Su - Toprak öğrencisi : Işık-Gölge-Koruması (2x) - Ateş-Hava-Koruması (1x)
Işık - Gölge öğrencisi : Ateş-Hava-Koruması (2x) - Toprak-Su-Koruması (1x)
Hava - Ateş öğrencisi : Toprak-Su-Koruması (2x) - Işık-Gölge-Koruması (1x)
- Kofur ve Büyü öğrencilerine blokta durmayın.
- Öğrenci öldüğünde kofur dövüşe, kofur hayaleti çağırır.
- Öğrencileri ve Kofuru öncelikli öldüreceğiniz zaman zincirleme zehir yerine tekli zehir atın.
Aklıma gelenler bunlar, bol şans.
	
	
	
Yollarda sana saldıran yaratıklar arasında Hava-Işık-Su vb öğrencisi var, magiş yollarında olduğu gibi öncelikli öldürülmesi gerekilen yaratıklar. Magişteki büyücüler yanındaki yaratıklara hp basıyor, sürgünlerde bulunan öğrenciler ise yardımcı mahluklar çağırıyor (Hava-Işık-Su). Muhafız Varanga [11] karşına geldiğinde ayı vuruşunu hazırlayıp, öğrencileri serii kesebilirsin ama öğrencilere fiziksel-düz vuruşlar çok etki etmez o yüzden büyü ile vurman lazım bayılttığında. Ayrıca öğrenciler blokta olanlara büyülü vuruş uygular. Yanında bulunan yaratıklara yaşam gücü için efekt uygulayabilir. ( Boss Kofur'u keserken de öğreciler olacak bilgin olsun ) ( Önce öğrenciler, sonra muhafız varrangalar öldürülmeli )
Bunun dışında Muhafız Varanga [11] yaratıklarına karşı Kurt Çölündeki mağazadan orb alman gerekiyor, bu orbları yaratığa atmazsan sana -610 hasar verecek bir büyü atıyor. Bu yüzden orbları kullanmadan geçişlerde ilerlemen çok zor olur.
Notlar ( x = oyuncuların itemlerden dolayı sahip olduğu korumalar gibi düşünebilirsin, kafa karıştırabilir belki burası ama hangi öğrenciye kimin vuracağını belirlemek takım girişleri açısından iyi olur ) ;
Su - Toprak öğrencisi : Işık-Gölge-Koruması (2x) - Ateş-Hava-Koruması (1x)
Işık - Gölge öğrencisi : Ateş-Hava-Koruması (2x) - Toprak-Su-Koruması (1x)
Hava - Ateş öğrencisi : Toprak-Su-Koruması (2x) - Işık-Gölge-Koruması (1x)
- Kofur ve Büyü öğrencilerine blokta durmayın.
- Öğrenci öldüğünde kofur dövüşe, kofur hayaleti çağırır.
- Öğrencileri ve Kofuru öncelikli öldüreceğiniz zaman zincirleme zehir yerine tekli zehir atın.
Aklıma gelenler bunlar, bol şans.

 
![[-]](https://dwar.gen.tr/forum/images/collapse.png)
