17-05-2025, Saat: 09:34
(16-05-2025, Saat: 11:30)Ain Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Öncelikle merhaba, bizlere geri dönüş için ve forumu aktif olarak kullandığınız için kendi adıma teşekkür ederim. Geri dönüşler doğrultunda bizlerde güncel istekleri not alıp ilerleyen güncellemelerimizde bu notlara göre eklemeler veya revizeler sağlayabiliriz. Aktif olarak sessizlik platosu üzerinde bir değişim sağlamayı düşünmemekteyiz, fakat plato benzeri yeni bir etkinlik yapıp seviyeler arası bir kısıtlama yapabiliriz veya ejderhalar öfkesi savaşındaki gibi düşük seviyeler için biraz daha cazip etkiler sağlayabiliriz, konu altında bana sizlerde önerilerinizi cevap olarak iletebilirsiniz, takibini sürdüreceğim.
"Sessizlik Platosunda Sihirli Fırtınalar Başlıyor!" Başlıklı duyurunun, yorumlar bölümünü açtığınız için ayrıca teşekkür ederim.
Konumuza gelen yorumlara istinaden önerilen tavsiyeler.
Sihirli Fırtınalar İçin.
- "Güç Hediyesi"nin yüksek seviyeli oyunculara verilmemesi.
- "Güç Hediyesi"nin seviye farkı gözetilerek dengeli etkilerde olması.
- Düşük seviyeli oyunculara ekstra dayanıklılık verilmesi.
- Platonun seviyelere göre ayrılması.
- Arena-Mağara için.
- Katılanlara kelle torbası teşviki.
- Kaybeden tarafında vurduğu kadar onur alabilmesi.
Kendi adıma fikir belirtecek olursam arena için önerilen iki fikirde katılımı yükseltebilir.Plato için fikir belirtecek olursam; Yüksek seviyelerin erişebildikleri efektler ve onların kuvvetleride göz önüne alınması gerektiği kanaatindeyim. Düşük seviyeli oyunculara dayanıklılık verilecek olursa; yüksek seviyeli oyunculardan koruma sağlayabilir, fakat aynı seviyede olan iki düşük levelli oyuncunun kendi arasında yaptığı savaşta dayanıklılık nedeniyle vuruş gücü azalması yaşanacaktır. Buda düşük seviyeli oyuncuların onur mağduriyetine olumsuz etki yaratacaktır.
- Seviyelere göre Platonun ayrılması. Teknik açıdan biraz zor olsa da bazı avantajları mevcutÖrnek olarak 1-10 ve 10-16 olarak ikiye ayrılması. 16. seviye oyuncuların 10. seviye altı oyunculara zorbalığını ortadan kaldıracağına ve bu sayede. Hilelerin önüne geçileceğinin kanaatindeyim. Bu sayede Muazzam dövüşlerin oluşması için 10 level altındaki oyuncuların level almasını sağlamak için gerekli saygıyı göstermeleri sağlanacaktır. 10 level altı oyuncular için ise fırsat eşitliği yaratacak bu sayede üst seviyelere geçerken yüksek levellerin zorbalığı ortadan kaldırılacaktır. Oyundan uzaklaşmak yerine, rekabet ortamı yaratıldığı için oyuncular vakit ve nakit olarak oyuna olumlu dönüş yapacaktır.
- Uygulanması Biraz daha basit olan diğer öneri Etkilerin seviyeye göre verilmesi yada yüksek seviyeli oyunculara verilmemesi.
- İlginiz için teşekkür ederim.