21-01-2023, Saat: 14:48
Selamlar,
Öncelikle etkinlik için teşekkürler, savaşçı seviyede bulunan arkadaşlar için güzel bir fırsat. Ama bence büyücüler için o kadar cazip değil. Etkinlik bu sunucunun dinamikleri özelinde bazı eksiklere sahip, bence bu veya sonraki etkinlikte bunları düzeltmek etkileşimi/verimliliği arttıracaktır.
Öncelikle temel sorunlardan biri magmar ırkında aktif oyuncu sayısının az olması. Bununla beraber insan ırkında savaşçı seviyelerde bulunan arkadaşların aceleci davranıp savaş muazzam olmadan katılımcı dengesini çok ciddi oranda bozması. Katılımcıların denge üzerindeki etkileri az olsa bile savaş dinamiğinde etkisi çok fazla olumsuz oluyor. Sadece insan ırkı için olumsuz görünüyor olabilir ancak magmar ırkında da grup halinde hareket etmeyen arkadaşların etkinlikten daha az verim almalarına sebep oluyor.
Kendi adıma sorunlu gördüğüm yerlere önerilerim;
- Karma savaşlar. Etkinlikteki savaşların ırklardan bağımsız kaotik savaşlar gibi karma takımlardan oluşması gerekiyor. Bir ırkın katılımcı sayısının az olması sorununu bu şekilde çözmek ve dengelemek mümkün. Magmar ırkında katılımcı sayısının az olması sebebiyle genelde gruplar halinde efektlenip o şekilde muazzam dövüşleri almaya çalışıyorlar ancak bu karma takımların olması halinde bireysel olarakta hareket etmeleri mümkün olacak ve etkinliğin etkileşimi artacak.
- Seviye gruplandırması. Savaşçı ve büyücü seviyelerde bulunan arkadaşlar için diğer grup sürekli ayak bağı oluyor. Büyücülerin ağırlıklı olduğu bir dövüşte savaşçının onur kasması kendi stratejisini taktiğini geliştirmesi daha zor oluyor. Bu yüzden seviyeleri 3-8/9-15 şeklinde gruplandırıp bu seviyelerin ayrı bölgelerde savaşması halinde her iki seviye grubu etkinlikten daha fazla verim alacak.
- Tecrübe sınırlaması. Savaşçı seviyelerde bulunan arkadaşların katılımcı sayısının yetmemesi sebebiyle onur kasmanın zor olduğunu biliyoruz. Bu yüzden etkinlik özelinde tecrübe almamalarını/daha az almalarını sağlamak, savaşçı seviye grubundaki etkileşimi arttıracak.
- Kırılmazlık. Etkinlik süresince değil, daha önceden belirlenen bazı saatlerde kırılmazlığın açılması savaşçı seviyelerdeki arkadaşlar için yine daha verimli olacak.
Belki konu altında daha iyi öneriler gelir, bunları değil onları dikkate alırsınız
Öncelikle etkinlik için teşekkürler, savaşçı seviyede bulunan arkadaşlar için güzel bir fırsat. Ama bence büyücüler için o kadar cazip değil. Etkinlik bu sunucunun dinamikleri özelinde bazı eksiklere sahip, bence bu veya sonraki etkinlikte bunları düzeltmek etkileşimi/verimliliği arttıracaktır.
Öncelikle temel sorunlardan biri magmar ırkında aktif oyuncu sayısının az olması. Bununla beraber insan ırkında savaşçı seviyelerde bulunan arkadaşların aceleci davranıp savaş muazzam olmadan katılımcı dengesini çok ciddi oranda bozması. Katılımcıların denge üzerindeki etkileri az olsa bile savaş dinamiğinde etkisi çok fazla olumsuz oluyor. Sadece insan ırkı için olumsuz görünüyor olabilir ancak magmar ırkında da grup halinde hareket etmeyen arkadaşların etkinlikten daha az verim almalarına sebep oluyor.
Kendi adıma sorunlu gördüğüm yerlere önerilerim;
- Karma savaşlar. Etkinlikteki savaşların ırklardan bağımsız kaotik savaşlar gibi karma takımlardan oluşması gerekiyor. Bir ırkın katılımcı sayısının az olması sorununu bu şekilde çözmek ve dengelemek mümkün. Magmar ırkında katılımcı sayısının az olması sebebiyle genelde gruplar halinde efektlenip o şekilde muazzam dövüşleri almaya çalışıyorlar ancak bu karma takımların olması halinde bireysel olarakta hareket etmeleri mümkün olacak ve etkinliğin etkileşimi artacak.
- Seviye gruplandırması. Savaşçı ve büyücü seviyelerde bulunan arkadaşlar için diğer grup sürekli ayak bağı oluyor. Büyücülerin ağırlıklı olduğu bir dövüşte savaşçının onur kasması kendi stratejisini taktiğini geliştirmesi daha zor oluyor. Bu yüzden seviyeleri 3-8/9-15 şeklinde gruplandırıp bu seviyelerin ayrı bölgelerde savaşması halinde her iki seviye grubu etkinlikten daha fazla verim alacak.
- Tecrübe sınırlaması. Savaşçı seviyelerde bulunan arkadaşların katılımcı sayısının yetmemesi sebebiyle onur kasmanın zor olduğunu biliyoruz. Bu yüzden etkinlik özelinde tecrübe almamalarını/daha az almalarını sağlamak, savaşçı seviye grubundaki etkileşimi arttıracak.
- Kırılmazlık. Etkinlik süresince değil, daha önceden belirlenen bazı saatlerde kırılmazlığın açılması savaşçı seviyelerdeki arkadaşlar için yine daha verimli olacak.
Belki konu altında daha iyi öneriler gelir, bunları değil onları dikkate alırsınız