|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Miğfer |
16 /16 |
Genel |
Seviye
5
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Özellikler |
|
|
|
| |
|
Beceri
|
+40
|
|
Dayanıklılık
|
+250
|
|
Savunma
|
+4
|
|
Girişim
|
+7
|
|
Güç
|
+56
|
|
Yaşam Gücü
|
+21
|
|
Nesne başkasına devredilemez! |
|
Nesne, esnafa satılamaz.! |
|
Nesne, reçine ile güçlendirilebilir.
|
Horsungum, fosilleşmiş bir yırtıcı hayvanın kafatasını başına yerleştirmeden önce bu antik ritüel maskeyi takıyordu. Horsungum'un rakiplerini saf dışı bırakıp anakaranın baş büyücüsü haline gelmesinden dolayı çok üzülen Horsungum, kelimenin tam anlamıyla bir düşmandan yaşam ve büyü enerjisi çekip onu takan kişiye aktarabilir.
Temel Etki:
1★ Eğer bu zırh takılıysa, savaşta, belli bir olasılıkla, verilen hasarın %15'i oranında sağlık geri kazandıran bir etki alırsınız. Etki süresi: 4 tur. Tekrar uygulandığında, etki artar.
İyileştirmeler:
2★ Eşya kuşanılmışken, fiziksel ve büyülü kritik vuruşların olasılığı her zaman %1 artar. Bir temel etki alma olasılığı %30 artar.
3★ Temel Etkinin Gücü %25'e yükseltilir. Temel etki ayrıca verilen hasarın %25'i oranında mana yeniler. Temel etkinin süresi 8 adım.
4★ Eşya takılıyken, bir düşmanı sersemletme şansı her zaman %1 oranında artar. Eşyanın özellikleri %5 oranında artar.
5★ Temel etki ek olarak takımınızda ki bir müttefike uygulanır.
Efsanevi zırh parçası, herhangi bir 5 veya 8 parçalı savaş setinin eksik unsurunun yerini alacaktır..
Efsanevi eşya sistemi hakkında daha fazla bilgi için.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|