Oyuna Gir Oyuna Kayıt
Dragons War
IRK SAVAŞ DURUMU
1524 941
Sıralama

En iyi oyuncular En iyi hanlıklar

1   Greatsoul [12] 
2  TwilighT [12] 
3   GoDFaTHeR [12] 
4    utame [12] 
5   Pikachu [12] 
6   Caitlyn [12]  
7   HeLios [12] 
8   InFeRNaL [12]  
9   - G N C - [12] 
10   _Kabus48_ [12] 

Genel Bilgi İnsanlar Magronlar

         

Sosyal Hesaplarımız
E-pin Satışı
Haberler
25 Mart 2019 00:01 Görüntüleme: 3504

Yeniliklerle dolu bir güncelleme! [Nisan - Mayıs]


Değerli oyuncular, yakın zamanda yapılan ve yapılacak olan güncellemeleri sizlerle paylaşmak istiyoruz. Burada belirtilen düzenlemeler önümüzdeki iki ay içerisinde hedeflenen çalışmalarımızdır. Hepsini tamamlamak için elimizden geldiğince çalıştığımızı bilmenizi isteriz, bunun yanında önümüzdeki ay içerisinde güncellemeler nedeniyle etkinliklerde yaşanabilecek aksaklık-ertelemelerin söz konusu olabileceğini bilmenizi istiyoruz. Sabrınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

Keşfedilen yeni kıtalar : Livantiya, Triverion, Su Zirvesi, Dünya Ucu


Krofdorlar kabilelerine karşı kanlı ve bitmek tükenmek bilmeyen bir savaş sürdüren eski Eldivler ırkı, sizi ordusuna kabul etmek için hazır. Bu iki ırk arasındaki düşmanlık ve nefret, hayatın her kademesinde o kadar derine işlemiştir ki, Eldivlerin her tür sevinci ve gelişmesi, can düşmanlarının biraz daha çökmesine bağlı hale gelmiştir. Sanırız Eldivler için en gurur verici ganimetin bir Krofdor kalbi, yani Sentrido, olduğunu söylemeye gerek yok.

Eldivler kabilelerine karşı kanlı ve bitmek tükenmek bilmeyen bir savaş sürdüren eski Krofdorlar ırkı, sizi ordusuna kabul etmek için hazır. Bu iki ırk arasındaki düşmanlık ve nefret, hayatın her kademesinde o kadar derine işlemiştir ki, Krofdorların her tür sevinci ve gelişmesi, can düşmanlarının biraz daha çökmesine bağlı hale gelmiştir. Sanırız Krofdorlar için en gurur verici ganimetin bir Eldiv kalbi, yani İnkarnum, olduğunu söylemeye gerek yok.


Yeni Zindan: Dalgınlık Toprakları

İki güçlü ve eski ırk olan Eldivler ve Krofdorlar arasındaki kanlı savaş, şiddetinden hiçbir şey kaybetmeden yüzyıllardır devam ediyor. Bu ezeli çekişmede sayısız yiğit savaşçı canından oldu. Ve bundan sonra daha kaç babayiğidin son nefesini muharebe alanında vereceğini kimse bilmiyor. Ölümler ne kadar fazla olursa olsun bu, iki ırkın da kalbinde yanan nefret ateşini söndürmeye bir türlü yetmiyor.

Ölü Eldivlerin ve Krofdorların ruhları, Dalgınlık Topraklarına giderler. Burası, bu antik ırkların ruhlarının hiç sonu gelmeyecek savaşı devam ettirmek için bedensiz savaşçılar olarak dirildikleri yerdir. Bundan böyle hali hazırda 500 Krofdorlar ya da Eldivler Onuru'na sahip olan 12. seviye ve üstü savaşçıların Dalgınlık Topraklarını keşfe çıkma şansları var. Bunun için Öfke Topraklarındaki Çuli-a-Veyna ya da Eldivlerin Kulesi'ndeki Feeri-a-Maya ile konuşun. Dalgınlık Toprakları zindanını haftada bir kez ziyaret edebilirsiniz.


Keşfedilen yeni kıta : Sisli Ada

Savaşçılar! Feo'nun her metrekaresini gördüğünüzü, ucunu bucağını keşfettiğinizi mi sanıyorsunuz? O zaman fena yanılıyorsunuz! Ne İnsanların ne de Magmarların şimdiye kadar ayak basmadıkları birçok yer var. Çok yakında yapılacak olan güncelleme ile birlikte çok özel bir bölgeyi tanıma fırsatı yakalayacaksınız: Sisli Adalar!

Ada kelimesini duyunca aklınıza tatil köyü falan gelmesin. Buralarda ne idüğü belirsiz canavarlar cirit atıyor! Tuhaf hayvanlardan çok başlı varlıklara kadar hepsi burada. Heyecan ve macera dolu bir dizi görevden geçerek buraya varacaksınız. Ve burada size yepyeni olan Feo sakinleri ile tanışacaksınız.


Yeni Zindan: Hayaller Mabedi

Feo savaşçıları, kısa bir süre içinde Sisli Adalarla tanışacaklar. Burada karşılaşacakları sadece sayısız, yabani yaratık değil, aynı zamanda aslında geçmişten gelen üç dev olacak. Bu devlerin bir zamanlar ait oldukları halk, Feo'yu çoktan terk etmiş ve bunlar da kendilerini hem İnsanlardan hem de Magmarlardan bugüne kadar gizlemişler. Ama şimdi, elinizde Akselyan, Baramung ve Ulvarno'yu daha yakından tanımak için bir fırsat var. Bir zamanlar Kaos Devlerinin geçmişten şimdiki zamana sızmalarını önlemek için kendilerinin inşa ettiği sihirli bariyer, zamanla zayıfladı. Bariyerin sağlam bir restorasyona ihtiyacı var.

Ve bu da tabii ki, sizin gibi cesur ve kararlı savaşçıların sayesinde mümkün olacak. Sihirli bariyeri çalışır vaziyette tutmak için özel bir büyü enerjisi gerekiyor. Bu enerji, sadece Hayaller Mabedi'nde yaşayan ruhani varlıklardan elde edilebiliyor. Bu enerji, ölüler dünyasına ait korkunç yaratıkların gölgelerinde saklı. Ve yaratığın kendisi ne kadar güçlü ise gölgesinde barındırdığı enerji de o kadar fazla. Akselyan, kendisine bir Gölge Avcısı olarak bu garip yaratıkların gölgelerini toplamada yardımcı olacak herkese doyurucu ödüller vadediyor.


Yeni Zindan: Ölümiler Türbesi

Yüzyıllar önce inşa edilen bu kasvetli türbenin gizli salonlarından biri, herkese korku salan Ölümi Fasgrod'un [12]  sığınağı haline gelmiştir. Ölümi halini almış büyücünün sadık hizmetçileri olan kana susamış canavarlar, yeraltı türbesinin karanlık koridorlarında durmadan kol gezer.

Yeni Kuşatma: Kirit Kalesi

Kim hayatında en az bir kere düş ile gerçeği birbirinden ayıran sınırı aşmanın, Tanrıların uzun yıllar evvel yaptıkları büyü sayesinde sıradan ölümlüler için yasak olan topraklara ayak basmanın hayalini kurmamıştır ki? Her geçen gün yaklaşan güncelleme ile bütün savaşçılar, sadece böyle bir yere ulaşma değil aynı zamanda orayı fethedip elde tutma imkanına kavuşacaklar: Kirit Kalesi!

Yeni nesneler : Premium Mağaza ve Diğer

Feo savaşçıları, kısa bir süre içinde Sisli Adalarla tanışacaklar. Burada karşılaşacakları sadece sayısız, yabani yaratık değil, aynı zamanda aslında geçmişten gelen üç dev olacak. Bu devlerin bir zamanlar ait oldukları halk, Feo'yu çoktan terk etmiş ve bunlar da kendilerini hem İnsanlardan hem de Magmarlardan bugüne kadar gizlemişler. Ama şimdi, elinizde Akselyan, Baramung ve Ulvarno'yu daha yakından tanımak için bir fırsat var. Bir zamanlar Kaos Devlerinin geçmişten şimdiki zamana sızmalarını önlemek için kendilerinin inşa ettiği sihirli bariyer, zamanla zayıfladı. Bariyerin sağlam bir restorasyona ihtiyacı var.











Diğer Değişiklikler:

  • Sezonluk Festivallerin daha stabil hale gelmesi için çeşitli düzenlemeler yapıldı. (Ödül listesi, Sıralama Listesi ve genel arayüz)
  • 11. seviye sınırı kaldırıldı ve yeni bir üst sınır belirlendi.
  • +11 seviyeler için kaotik bölgeleri aktif edildi.
  • Cephaneden belirlenen yeni üst sınır seviyesine kadar zırh, silah ve halkaların satın alınabilmesi sağlandı.
  • SMS Gönderme alanı sisteme eklendi.
  • Abyss savaş alanı sisteme eklendi.
  • Hayali cepler eklendi.
  • Yaratıkların hayat seviyeler, hasar ve drop bilgilerini takip edebileceğiniz sayfa eklendi.
  • Kırmızı silah ve zırh takımları eklendi.
  • Meslek faaliyetleri için bot kullanımını engelleyen beceri kontrol (puzzle) alanı eklendi.
  • Tüm bölgelerde geçerli olacak şekilde saldırı için alt limit belirlendi. Artık oyuncuların düşman bölgesinde 2 seviye, kendi bölgesinde ise 3 seviyeden daha fazla seviye farkının olduğu oyunculardan saldırı alınması engellendi.
  • Ganimet Avcıları onuru için elde edilen jetonlar ile alakalı sorunlar giderildi.
  • Şeara her iki ırkında askerlerini ve korumalarını güçlendirmeye karar verdi, Eskisiden farklı olarak daha güçlü ve daha sağlam büyüleri olacak. Bir nevi karşı ırka düzenlenen saldırıları zorlaştırmak amaçlandı.
  • Koleksiyonlar alanı genişletildi.
  • Kirit Kalesine başvuruların yapılabilmesi sağlandı.
  • Etki süresi 2 saat olan efektlerin, kullanım süresi 1 saat olarak güncellenip kullanım hakkı 2 olarak güncellendi.
  • Tecrübe esansları en fazla 9. seviyeye kadar kullanılabilir hale getirildi.
  • Premium sistemi ile alakalı bozdurma sorunları giderildi, Yakutlar ile premium seviye alınabilmesi sağlandı.
  • Premium seviyelere göre Banka > Premium Mağaza kısmından çeşitli itibar/şan gerektiren nesnelerin tüm bölgelerden erişilebilir olması sağlandı.
  • Canavarlara saldırma süreci optimize edildi. Savaşların kesintiye uğraması sonucunda istatisliğin kaybolması sorunu giderildi. 0sn ve takılı kalan savaş sorunları optimize edildi.
  • Bazı binek hayvanları ile alakalı yükseltme seçenekleri aktif edildi. (Endarg, Şankara, Grumvol, Alkanora, Serador ve Anlagrissa..)
  • Sırt çantasındaki sancak veya totemlerin üstündeki süreden tekrar ne zaman kullanıma hazır olacağını görebilmeniz sağlandı.
  • Sancak/Totemleri dövüşte kullanmak için bir kısa-yol tuşu eklendi. (P)
  • Sırt çantanızda bulunan nesneleri Mağazalarda bulunan Tamirci gerekmeden anlık ve tüm bölgelerde tamir edebilmeniz sağlandı.
  • Mağaza arayüzlerinde değişiklikler oldu, ödeme ekranında yaşanan çeşitli sorunlar giderildi.
  • Artık sadece oyundayken bir oyuncu üzerindeki efektlerin listesini görebilmesi sağlandı.
  • Dövüşteyken büyülü ve fiziksel duruşlar arasındaki geçişte yaşanan bazı sorunlar giderildi.
  • Hanlık Haberleri ve Oyuncuların Kişisel Bilgi alanlarına dahili ve harici bağlantı (link) ekleyebilmesi sağlandı.
  • Hanlıklar için "Geçmiş" alanı eklendi ve hanlık eylemlerinin raporlanması sağlandı.
  • Hediyeler ile alakalı çeşitli gösterim sorunları giderildi.
  • Olumsuz etkilere sahip oyuncuların meslek,dövüş alanı vb. alanlara devam edebilmesi engellendi.
  • Olumsuz etkilerde Maksimum Hayat Seviyesinin düşmesi ile alakalı sorun giderildi.
  • Hızlı ceplerdeki büyülü eşyaların kalan kullanım sayısının gösterilmesi sağlandı.
  • Karakter > Profil > Kayıtlı Eylemler alanı oluşturuldu ve hedef belirtilen eylemlerden maksimum 3 tanesini sağ tık menüsüne eklemeniz sağlandı.
  • Karakter > Profil > Kayıtlı Dövüşler alanında daha fazla dövüş kayıt edilebilmesi sağlandı.
  • Geçici Efektler, Esaret Lanetleri, Yaralanmalar(Travma) ve Evcil Hayvanların sohbet bağlantı görünümleri düzenlendi.
  • Buz Ülkesi [ Sonsuz Ayaz Adası ] ile alakalı pvp/pve sorunları giderildi.
  • Oyun Karakterleri (NPC) ve ekranın sağ alt tarafındaki "Görevler" kısmında Bölge, Karakter(NPC), Nesne ve Kaynakların bağlantı sorunları giderildi.
  • Ekranın en sağ tarafındaki "Görevler" kısmına girdiğinizde artık onları çeşitli kategorilere göre sıralayabileceksiniz. Örneğin sezonluk görev, günlük görev veya seviyesine göre vs.
  • Kara Ejderha 2 reçetesi, İyi Niyetler ve Kötü Niyetler iksirlerinin kullanımı aktif edildi.
  • Yayların seviyelerine göre etkileri düzenlendi, Yay efektleri ile alakalı sorunlar ve Kılıflarda ki öfke sorunu giderildi.
  • Yaratıkların alt-üst limit geliri ve yaşam seviyeleri güncellendi. ( Durgharg [5], Ayı Phadd [5], Mağara yarasası [5], Orman İguaronu [5], İguaron [5], Taş Lotos sürgünü [5], Kırmızı Baltalar sürgünü [5], Tecrübeli Durgharg [6], Atşa Yarasası [6], Kodrag [6], Yaşlı Phadd ayı [6], Gordt [6], Toprak golemi [6], Taş Lotosu haini [6], Kırmızı Baltalar haini [6], Genç Valdagor kurdu [7], Aksak sivri dişli kaplan [7], Valdagor kurdu [7], Sivri dişli kaplan [7], Eşkiya Gordt [7], Taş golemi [7], Boğaz keser Gordt [8], Granit golem [8], Gorgulya [8], Yırtıcı Gorgulya [9], Büyük akrep [9], Kral Akrep [10], Ateş Krofdoru [10], Savaşçı Eldiv [10], Savaşçı Eldiv [12], Eldiv Büyücüsü [12], Kara Krofdor [12], Vahşi Krofdor [12], Savaşçı Eldiv [13], Dişi Krofdor Savaşçısı [13], Şövalye Eldiv [14] ,Krofdorlar Beyi [14] )


Keyifli oyunlar!

Login Ekranı
  Şifremi Unuttum

Giriş bilgileriniz yoksa, kayıt olun.

Kayıt olun

Şifre Hatırlatıcı
Hata
Hata